Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

24 Ocak 2019 Perşembe

KONU:

KALP DOSTU GREÇKA ÇORBASI


Karabuğday tariflerimden bir yenisi ile daha sizlerle beraberim. Bu sefer şu soğuk kış günlerinde içimizi ısıtacak güzel bir çorba yapayım istedim. Madem yaptım neden sizinle de paylaşmıyorum değil mi?

MALZEMELER:
1. Yoğurt (350 - 400 gr)
2. Yumurta (1 adet)
3. Kuru Nane (1 tatlı kaşığı)
4. Baharatlar: Karabiber, Tuz, Pul Biber, Zerdeçal (1 çay kaşığı)
5. Greçka (yarım su bardağı)
6. Zeytinyağı (1 yemek kaşığı)
7. Tereyağı (1 tatlı kaşığı)

YAPILIŞI
Çorbayı yapacağımız tencerenin içine önce yoğurt, nane, baharatlar, yumurta, bir bardak su ve zeytinyağını koyuyoruz. İyice karıştırdıktan sonra kaynaması için ocağın üzerine koyalım. Kaynamaya yakın greçka ve tereyağını ekleyip karıştıralım. Kaynadıktan sonra ocağın altını ve tencerenin kapağını kapatıp çorbamızı dinlendiriyoruz. Afiyet olsun!

Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D