Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

31 Aralık 2021 Cuma

KONU:

HOŞGELDİN 2022

2021 yılı herkes için bir kabus gibiydi. O yüzden insanlar 2022'ye bir an önce girmeye çok daha istekli. Sevdiklerimizin yanında durup '2022 yeni yılınız kutlu olsun' diye bağırıp birbirimize sarılmak ve yalnız olmadığımızı hissetmek çok güzel olsa da hala geleceğe dair bir netliğin olmaması bizi biraz karamsar yapmıyor değil.
Hepimiz zor ve karmaşık bir yıl geçirdik ve bu 2022'yi kutlamak için yeterli bir neden. Ancak pandemi devam ediyor, omicron varyant tehdidi büyüyor. Bu yüzden 'Mutlu Yıllar 2022' kutlamalarını çoğunlukla evlerimizde TV izlerken geçirdik çoğumuz. 
Hazır evde iken görüşemediğimiz insanlara bir çok mesajlar atıp onların yeni yılını kutlarız gerek sosyal medyadan gerekse özel mesaj ile. Hemen aşağıda sizler için oluşturduğumuz bazı örnekleri kullanabilirsiniz bu iyi dilekler ve mesajlar için. Yeni yılınızın her günü kutlu, mutlu ve sağlıklı olsun. Uğurlu 2022 dileklerimizle...

1. Umarım bu yıl hayatınızın ve ailenizin en iyi yılı olur. Yeni Yılınız Kutlu Olsun!

2. Bu yeni yıl size çok neşe ve eğlence getirsin. Huzur, sevgi ve başarı bul. Senin için en içten yeni yıl dileğimi gönderiyorum!

3. Gerçekten kutlu ve mutlu bir yıl için dua ediyorum sizler için! Size ve ailenize mutlu yıllar!

4. Size ve güzel ailenize çok mutlu ve müreffeh bir yeni yıl diliyorum. Güvende kalın ve Pandemiyi yeni enerji ile yenin.

5. Sana gerçekten hak ettiğin tüm nimetleri ve başarıları diliyorum. Mutlu yıllar dostum; Bütün dualarım seninle. Güvende ve sağlıklı kal!

6. Bizim ailemiz her yıl mutluluk ve neşeyle parlar! Ve bunun bir parçası olduğum için şanslıyım! Yeni Yılınız Kutlu Olsun Ailem!

7. Hayat değişir, ancak sizin için yeni yıl dileğim aynı kalır. Size kalbimin derinliklerinden mutluluk, sağlık ve esenlik diliyorum!

8. 12 ay başarı, 52 hafta kahkaha, 365 gün eğlence, 8.760 saat sevinç, 525.600 dakika iyi şanslar ve 31.536.000 saniye mutluluklar diliyorum. 2022 yeni yılınız kutlu olsun. Güvende ve sağlıklı kalın!

9. Geçen yılı benim için çok özel yaptınız. Önümüzdeki yılın sizin için özel olması en büyük dileğim. Yeni Yılınız Kutlu Olsun!

10. Sahip olduğum her sıcak anıda senin de parmağın var anne. Yeni Yılın Kutlu Olsun!
 

Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D

0 comments: