Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

18 Ocak 2019 Cuma

KONU:

YÜRÜMEK İYİDİR, ZİNDE KALIRSINIZ!


Yaklaşık bir aydır uzun süre yaptığım bisiklet sporuna ara vererek yürüyüşe başladım. Tabii havaların da buna etkisi çok oldu. Yürüyüşe başladığımdan beri ise düzenli ve sistemli bir şekilde nefes alıp verdiğimi, çok efor harcamıyor gibi görünse de oldukça fazla yorulup iyi ter attığımı fark ettim. Bu da benim zinde kalmama çok yardımcı oluyor. Belirli bir yürüyüş yolu belirleyip, hızlı tempoyla yapıyorum yürüyüşlerimi.

Hedef olarak ilk etapta 10.000 adım belirlemiştim kendimce. Araştırmam esnasında tüm sağlık konusuna eğilmiş insanların günde onbin adım atılması gerektiğini söylemekteydi. Bunu söyleyenlerin kendilerinin bile beşbini geçemediğini iddaa ediyorum çünkü ben sporcu olmama rağmen çok zorlanıyorum bazı yürüyüşlerde kaldı ki her yaştan insanı düşündüğümüzde bu yapılması zaman isteyen bir adım sayısı. Yaklaşık 8 km yapıyor ve her gün olmasa da haftanın en az beş günü bu adımı atmaya çalışıyorum. Son hedefim 12.000 adımdan sonra şu an hedefi 14.000'e çekmiş durumdayım. Bol yürüyüşler. Sağlıcakla kalın.

Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D