Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

8 Haziran 2021 Salı

KONU:

BİLMUKABELE KALBİM KIRILDI


 Bir Türlü Aşkı Yakalayamayan Yalnız ve Hasta Bir Kalbin Otobiyografisi...

'Günbatımından gelen kızıllık gözlerimi kamaştırıyor. O kadar etkili ki sanki göz kapaklarım açıkmış ve günbatımını seyrediyormuş gibiyim. Yüzüme gelen kum taneciklerini hissediyorum. Canımı yakmıyorlar ama gözlerimi açtığımda onların beni kör edeceğinden ölesiye korkuyorum. Annemin sırtıdayım. Beni evimizin olduğu ormanlık alana götürüyor. Neden yolda olduğumuzu bile bilmiyorum. Annem yiyecek almak için evden üç kilometre uzaklıkta olan kasabaya gitmiş olmalı. Benim hatırladığım tek şey ise rüzgârın ıslık sesi ve gün batımının kızıllığı. Rüzgâr arttıkça anneme daha sıkı sarılıyorum. Güvendeyim çünkü o her zaman yanımda, sonsuza kadar'

YAZARIN TÜM KİTAPLARI

• Fantastik, Polisiye Olaylar Serisi

• Yıldızlara Seyahat

• Orta Evren Günlükleri

• Kristal Küre Birliği

• Evrenin Anahtarı

• Evrenin İncisi

• Ümit Rıhtımı – Kaybolanlar

• Glutensiz Hayat – Tahıl Beyin Özeti

• Yalnızlıklarım – Salih Yıldız

• Bilmukabele Kalbim Kırıldı

Google Kitap Linki: https://play.google.com/store/books/details/C
eyhun_Özçelik_Bilmukabele_Kalbim_Kırıldı?id=vcpCEAAAQBAJ

Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D

0 comments: