Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

11 Nisan 2017 Salı

KONU: ,

13 REASONS WHY


Son günlerde izlediğim yeni bir diziden bahsetmek istiyorum. Dizinin ismi 'Niçin olduğuna dair 13 Sebep'

Konusunu ilk okuduğumda bana pek de ilginç gelmemiş ve izlemekten vazgeçmiştim. Okuduğu lisede intihar eden genç bir kız, bunu yaparken aynı zamanda sesini kaydetmiş ve arkasında kalanlara bir mesaj veriyor ve onlara ne hissettiğini anlatmaya çalışıyordu hikayede. 

Dram hiç benim tarzım değil açıkçası. O yüzden ilk başta çekici gelmedi ama IMDB oranları hiç de azımsanır gibi değildi. İlk bölümü hasbel kader izleme kararı aldığımda yanıldığımı anladım. Son derece merak uyandıran akıcı bir konu ve dengeli bir gizem, dram ikilemi kurulmuş durumda. Kesinlikle izlemeniz tavsiyemdir.

Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D