Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

26 Mart 2017 Pazar

KONU:

ROGUE ONE - BİR STAR WARS HİKAYESİ


En son izlediğim filmden başlayalım sinema köşemize. Bana sorarsanız her ne kadar İmdb oranı 8,1'de olsa Rogue One kurgusal olarak çokta etkileyici olmayan sıradan bir Star Wars dizisi tadındaydı. 

Bir tane bile Ceday görmeyişim beni oldukça üzdü askında. Film boyunca aha bu ceday, yok bu mu ceday, bunlardan birinde kesin force kuvveti var deyip durdum. 
Bir bölümde şartlara göre kurulmuş güzel bir takım olduğunu hissettiğim ekibimiz maalesef film sonunda dağıldı. Bana sorarsanız ekip olarak diğer filmde de oldukça iyi iş yaparlardı. 

Oyunculardan ana karakterimiz Jyn aslında çok daha iyi ve asi bir karakter olabilirdi ama her ne ise bence her ne şekilde olursa olsun izlemeye değerdi. Saygılarımla...


Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D