Blogger tarafından desteklenmektedir.
Oooo neler var neler!

29 Mart 2017 Çarşamba

KONU: ,

ASSASSIN'S CREED


Sonunda beklenen kült oyunun filmi de yapıldı. Benim de zevkle oynadığım oyunun bir dönem psikolojik sorunlara yol açtığı ve kaldırılması gerektiği söylenmişti. 

Aynı şey HitMan de de olmuştu yanılmıyorsam. Kişisel deneyimlerime göre ise HitMan'i oynamak gerçekten bir süre sonra psikolojik rahatsızlık veriyor insana. Sırf bundan dolayı oyunu bıraktığımı hatırlıyorum. Creed'e gelince ince düşünülmüş ölümlerin ardından hep bir kovalamaca ve aksiyon sizi beklediği için o kadar da etkilemiyor aslında.

Oyunlardan bahsettik. Filme gelirsek Michael Fassbender, namı değer Aguilar, bana kalırsa bu film için çok zayıf kalmış. Oyunculuğu bir yana karakteri tam oynayamıyor, hisleri yansıtamıyor ve sizi bilmem ama benim üzerimde gerekli assasin etkisini yapamadı. Diğer karakterler ise olması gerektiği gibiydi. 

Kovalamaca ve aksiyon sahneleri biraz abartılmış da olsa keyif verdi.
Hikaye beni bir türlü bağlamadı nedense. Hele o cihazın Aguilar'ı 500 yıl önce yaşanmış olaylara bağlanması. Her ne ise bu noktalara hiç girmeyeyim. Ancak aksiyon yine filmi kurtaran etmen olmuş. Seyirlik...

Ceyhun Özçelik

Burada paylaşılan yayınlar hiçbir şekilde herhangi bir şahsa yada kuruma zarar verecek nitelikte değildir. Öyle olduğunu düşünüyorsanız lütfen yukarıda, sağdaki sosyal ağlar menüsüne girerek bana ulaşın ama baştan söyleyim, bu yazı beni bağlamaz :D